Výkup a prodej ojetých vozů

 

 
 
 

Postup při reklamaci vozidla

Jsme hrdi na to, že každé námi prodané vozidlo má za sebou kontrolu původu, stavu najetých kilometrů a také kompletně doloženou servisní historii po dobu provozu. Každý vůz u nás prochází důkladnou předprodejní kontrolou a servisem. Ale samozřejmě i přes tuto komplexní a kvalitní péči se může stát, že se na Vašem vozidle vyskytne závada. V takovém případě nás, prosím, kontaktujte co možno nejdříve, abychom mohli společně zahájit reklamační řízení.

Možnosti reklamace:

1 Osobní projednání reklamace je možné na pobočce, kde jste váš vůz zakoupili. V případě osobního projednávání je třeba mít u sebe fakturu, kupní smlouvu, předávací protokol a případně AutoPoint servisní knížku - dokumenty, které jste od nás obdrželi při koupi automobilu.
2 Písemný návrh na reklamační řízení zašlete na e-mail: reklamace@autopoint.cz, případně je možné vyplnit tento reklamační formulář. Obratem se Vám ozveme zpět a domluvíme konkrétní termín vaší návštěvy.

K zahájení reklamačního řízení je nutné fyzicky přistavit reklamované vozidlo k prohlídce. Následně bude v našem servisu sepsán reklamační protokol a bude zahájeno samotné reklamační řízení. Všechny reklamace jsou samozřejmě řešeny v souladu se zákony České republiky.

 

 
 
 
 
 
 
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Ok